Tuesday, October 5, 2010

New Jewelry update!!

And here we are finally!!!
My new jewelry line is ready to be posted on my etsy shop...And you?
Are you ready to give it a warm welcome?

I finally made up my mind and decided to begin to work differently: as my work on my jewelry grew, my pieces were getting more particular..I discovered I had more fun in creating unique pieces, each piece very different from the others...
And I discovered that people also appreciated it a lot.

So, it was time to change the rules: no more commissioned pieces "made to order", but periodical jewelry updates, with lots of unique pieces and one of a kind stuff!!

...I sincerely hope this new method will be my cup of tea, because I truly love the idea of experimenting freely with my creations in order to realize new pieces every time!!pika07

And I hope you will notice the different approach in the quality of my new pieces...

And, last but not least...I hope you will enjoy!!!pika26

A preview of the new collection is already on my facebook page and in my flickr album...And all the pieces will be for sale in my etsy shop on October 12 ♥

They will be waiting for you...Enjoy!



post signature


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiWo1thVJVP88rd1rNOtlitjyf0X83VmUz1-JHt0DhPJs5porvoopiNMwW4hangliOSyzZQ6SaOenSpaYrSfE7XDlVDJG4dm4R04NNJJxlL-gKVhLkX_1Xp-4w7yaKEZQ3DbdX614Qsyi4/s1600/separe.jpg

Ed eccoci finalmente!!!
La mia nuovissima linea di gioielli è pronta per essere messa in vendita nel mio etsy shop...E voi?
Siete pronti a darle un caldo benvenuto?

Finalmente ho preso la decisione di iniziare a lavorare in modo differente: man mano che il lavoro sui miei gioielli andava avanti, io notavo che i miei pezzi tendevano ad essere sempre più "complicati" e particolari...Ed io scoprivo quanto fosse divertente lavorare ad articoli sempre nuovi e diversi...
E scoprivo che anche le persone li apprezzavano di più.

Per questa ragione, è giunto il momento di cambiare le regole: niente più pezzi su commissione realizzati al momento dell'ordine, ma aggiornamenti periodici, con un mucchio di nuovi gioielli e pezzi unici!!

...Spero sinceramente che questo nuovo metodo di procedere faccia davvero per me, perchè adoro l'idea di sperimentare liberamente con le mie creazioni artigianali per poter creare pezzi sempre nuovi!pika07

E spero che l'approccio differente si noti nella qualità dei miei nuovi pezzi...

E, non ultimo, spero che vi piacciano!!!pika26

Un'anteprima della nuova collezione è già on line sulla mia facebook page e nel mio flickr album...Tutti i pezzi saranno messi in vendita nel mio etsy shop il 12 Ottobre ♥

Saranno lì ad aspettarvi...Enjoy!

post signature

2 comments:

  1. sono belissimi! e ne ho già addocchiati un paio! se capisco come unziona etsy mi vorrei fare un bel regalo! comunque volevo dirti che secondo me hai fatto un lavoro stupendo, brava brava brava!

    ReplyDelete
  2. Grazie grazie grazie!!!
    Sono proprio contenta <3

    PS: se dovessi aver bisogno di info scrivimi pure via e-mail alessandrafusi[at]gmail.com ;)

    ReplyDelete

♥ I love to read your thoughts and comments ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...